نوشته شده توسط : fariba ardam

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند.در تور دبی زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ویژه تور دبی بهمن 94  ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی در تور دبی تعطیلات زمستان 94  :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی.

 

 

 

 

 هتل نخلستان دبی واقع در منطقه جبل علی یک هتل پنج ستاره است که شعبه‌ای از هتل‌ آپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌تاور می باشد.این هتل فضاهای بسیار زیادی برای بازی و تفریح بچه ها دارد. رستوران وایت ارکید(ارکیده‌ی سفید) نیز در این منطقه قرار دارد که از محبوبیت خاصی بین مسافران تور دبی نوروز 95 برخوردار می باشد. این هتل نسبت به هتل های مرکز شهر در فاصله بیست دقیقه ای از مراکز اصلی دبی و مراکز تفریحی و مرکز خرید امارات و ابن بطوطه واقع شده است و برای کسانی که به قصد تمدد اعصاب و استراحت در تور دبی 95 به دبی مسافرت کرده اند فضای آرام و مطبوعی می باشد. به خصوص با نسیمی که از خلیج به سمت نخلستان می وزد حال و هوایی بسیار فرح بخش توام با آرامش را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

نخلستان همانند سایر هتل های پنج ستاره دیگر دارای ساحل اختصاصی بوده و علاوه بر آن باغی سرسبز و زیبا در فاصله کمی از ساحل آن واقع شده است که محل خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. هتل نخلستان یک زمین گلف بی نظیر هم دارد که برای علاقمندان به این رشته ورزشی در تور دبی می تواند بسیار جذاب باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. در تور لحظه آخری استانبول حتما به این شهربازی بروید.شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را نزد مسافران تور استانبول نوروز 95  چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

 

پارک امیرگان یکی دیگر از جاذبه های استانبول میباشد که پارکی تاریخی است و در منطقه امیرگان، در همسایگی تنگه‌ بسفر و در ناحیه‌ ساریر استانبول واقع شده است. این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های عمومی استانبول به شمار می‌رود.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.درختان کاج سنگی، کاج ترکی، کاج حلب، کاج آبی، کاج سپید شرقی، کاج دریایی، سرو ژاپنی، صنوبر نروژی، صنوبر آبی، سرو اطلس، سرو هیمالیایی، سرو لبنانی، چنار، درخت زبان گنجشک، فندق، درخت بید بابل، بلوط مجار، صنوبر سپید کولورادو، درخت چهل سکه، سرو سرخ کالیفرنیا، درخت ماموت ساحلی و درخت کافور از مهم‌ترین درخت‌های موجود در این پارک هستند که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول و دیدنیهای ترکیه به شمار میرود.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در تور استانبول تعطیلات عید 95 درنظر گرفته شده است.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزار می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول 95 می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و در مرکز استانبول در منطقه ی سلطان احمد و رو به دریای مرمره واقع شده است. هتل شامل 32 اتاق است که تمامی آن ها به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی و مینی بار مجهز می باشند، همچنین مسافران تور استانبول می توانند در بالکن اتاق های این هتل نظاره گر منظره ای زیبا از شهر استانبول باشند. این هتل نزدیک به مکان های تاریخی استانبول می باشد تا حدی که می توانید تا مسجد سوفیه، مسجد کبود و کاخ تاپکاپی را در تور استانبول 95 پیاده بروید تا مکان تاریخی سلطان احمد نیز 2.5 کیلومتر همچنین تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا باشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل لیبرتی استانبول انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول بهمن 94 سرو می کند. کافه ی هتل نیز نوشیدنی و کوکتل های متنوعی را ارائه می دهد.

از امکانات هتل لیبرتی استانبول می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ،سالن بازی کودکان ، صندوق امانات ،ورود حیوانات ، رستوران فضای باز ، چايخانه سنتي ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد برای گردشگرانتور استانبول اسفند 94  ،پارکینگ ،پزشک ،استخر سرباز و سرپوشیده ،سونا و جکوزی ، ماساژ ، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان ، تیم انیمیشن ، باشگاه بدنسازی ،تنیس ،بیلیارد ، کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول نوروز 95 اشاره کرد.

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

هتل آسپالاس استانبول

 هتل آسپالاس استانبول در شمار هتل های سه ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول واقع شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهم استانبول قرار دارد از این رو گردشگران تور استانبول می توانند به آسانی به بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری دسترسی داشته باشند. این هتل شامل 28 اتاق بسیار تمیز است که تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر استانبول را دارا می باشند.در تور استانبول زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... می باشند. صبحانه هتل آسپالاس استانبول هر روز صبح از ساعت 7 تا 10برای میهمانان تور استانبول تعطیلات زمستان 94 سرو می شود.

از امکانات هتل آسپالاس استانبول در تور استانبول نوروز 95  می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافه، مغازه، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، فکس، سرویس نگهداری اطفال، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، صبحانه در اتاق، غذاهای رژیمی مخصوص، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، کرایه دوچرخه، اتاق های پاک و بدون سیگار، ایوان مخصوص حمام آفتاب و  ... اشاره نمود.

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپالاس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند

 

 

منطقه ی خائو لاک در 80 کیلومتری شمال پوکت  یکی از دیدنی های معروف پوکت یک منطقه ی توریستی و زیبا می باشد که گردشگران تور تایلند می توانند طبیعت را در این منطقه  از نزدیک لمس کنند . این منطقه که توسط سونامی سال 2004 نابود شده بود دوباره توسط صنعت توریسم رونق گرفت. این منطقه دارای 3 پارک ملی می باشد که بهترین تفریگاه های پوکت در اینجا قرار دارد.رویت جنگل های استوایی که از آسیب های انسانی در امان مانده اند و پر از گونه های گیاهی و جانوری مختلف هستند در این منطقه در تور تایلند زمستان 94 بسیار لذت بخش است.این منطقه دارای غارها دریاچه ها و دره های زیبا  و سواحل شنی و سفید می باشد که شما را در تور تایلند بهمن 94 شگفت زده میکند . همچنین برای سهولت گردشگران تور تایلند نوروز 95  اقامتگاه های فراوان , رستوران ها و مراکز خرید فراوان وجود دارد. همچنین جزایر سورین و سیمیلان  در نزدیکی این منطقه قرار دارد که برای تفریحات آبی مخصوصا غواصی مناسب است.

 

منطقه خائو لاک در پوکت تایلند

 

 

خلیج فانگ نگا در شمال پوکت واقع شده و شامل جزایر فوق العاده ,غارهای غرق شده ,صخره های شگفت انگیز که از آب بیرون آمده و پارک های محافظت شده می باشد. گونه های مختلف گیاهان و جانوران و جاذبه های باشکوه و شگفت انگیز دیگری در این خلیج وجود دارد که گردشگران تور تایلند نباید از دست بدهند. این خلیج دارای جزیره های سورین و سیمیلان می باشد که به خاطر سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب و جذاب خود قواصان زیادی را از سراسر جهان در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 جذب خود میکند . و همچنین خائو لک در این خلیج دارای یک پارک ساحلی پر از پرندگان نادر، پستانداران عجیب و  شگفت آور، و آبشارهای زیبا، و همچنین هتل‌های شیک و ارزان قیمت است که در امتداد ساحل‌های دیدنی و جذاب قرار دارد .

هم چنین قایق سواری در این جزیره تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز در تور تایلند نوروز 95 می باشد.

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در تور لحظه آخری تایلند حتما به دیدار این ساحل بروید.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تعطیلات عید 95  پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند 95 با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , , 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پوکت تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

موقعیت جغرافیاییمالزی

موقعیت جغرافیایی مالزی

این کشورمالزیکه در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است تور مالزی نوروز 95و توسط دریای جنوبی چین به دو قسمت تقسیم می شود.که قسمت غربی و شرقی مالزیاز دشتهای ساحلی و کوهستانهای جنگلی فراوانی پوشیده است. بلندترین کوههای این منطقه کوه کینا بالو مالزیاست که بیش از چهار هزار متر ارتفاع دارد.تور مالزی بهمن 94

 


فرهنگ مردم مالزی

مردم مالزیبسیار مهمان نواز و خونگرم هستندفروشگاهها و رستورانهایی که آرم حلال دارند برای مسلمانان است همچنین مردم چینی ،برهما و هندوها به مذهب بودا اعتقاد دارند.اکثر مردم این سرزمین مسلمان و دارای اخلاقی خوب و دست و دلباز هستند.تور مالزی بهمن 94در کارهای خود برنامه و نظم را مانند اروپایی ها رعایت میکنند.بر بالای ارتفاعات تله کابین شهر گنتینگ یک قمار خانه است که ورود مسلمانان مالائی به آنجا ممنوع است.جمعیت این کشور در سال دو هزار و شش بیست و هشت میلیون نفر است تور مالزی نوروز 95و هر ساله توریستهای زیادی را جذب می کند.این کشور دارای چندین فرهنگ،نژاد و زبان است و قبیله های بومی ،چینی ، هندی و مالایایی در این کشور هستند.بیشترین جمعیت مربوط به مردم مالایایی است که همه ی آنها مسلمان هستند.

 


نکات لازم و ضروری برای سفر به مالزی

برای مواردی مانند دست دادن و خوردن از دست سمت راست استفاده می شود.تور مالزی بهمن 94سلام و احوالپرسی سنتی با دو دست اما آرام وبعد از دست دادن دستها به سمت سینه میرود و طرف مقابل هم مانند او جواب میدهند.خانم های مسلمان با لبخند وسر تکان دادن آشنایی خود را نشان میدهند و دست نمیدهند.تور مالزی نوروز 95پذیرفتن تعارف طرف مقابل نشانه ادب او است و در هنگام ورود به خانه باید کفشهای خود را درآورید.در هنگام بازدید ازمکانهای مذهبی  باید کاملا پوشیده باشید.و عکس  گرفتن در مکانهای  مذهبی با اجازه قبلی منع  ندارد بیشترین جمعیت در مالزی مسسلمانان هستند.

 


درباره لنکاوی مالزی

جزیره لنکاوی شامل نود و نه جزیره است.و این جزایر در جنوب تایلند و کنار پرلیس است .جزیره لنکاویمالزیبه دلیل منظره های زیبا به جزیره ی افسانه ای مشهور است.تور مالزی زمستان 94سواحل و مناظر زیبای دیدنی دارد.توسط کشتی میتوانید از کوالا قدح به مدت هفتاد و پنج دقیقه و از کوالا پرلیس به مدت چهل و پنج دقیقه به این جزیره زیبا برسید.پرواز از کوالالامپور مالزیبه لنکاوی همه روزه وجود دارد.از این جزایر نود و نه گانه مالزیفقط چهار جزیره ی آن مسکونی است.این جزایر عبارتند از ولاودایانگبونتینگ،پولاوسینگا،پولاو لنکاوی،پولاوتوبا است.

 


زبان مردم مالزی

زبان رسمی مردم مالزیزبان ملایو و یا باهاسامالزیا نیز هست که این زبان رایج سیستم آموزشی و مردم این کشور است.و زبان انگلیسی بعد از سلطه ی انگلیسی ها در این کشور گسترش یافت.تور مالزی بهمن 94و زبان مردم این کشور به زبان مانگلیش یعنی ترکیبی از مالایی و انگلیسی است.که لهجه های مردم محلی است.املای زبان انگلیسی مردم مالزیبسیار متفاوت است.تور مالزی زمستان 94همچنین دیگر زبانها مانند زبانهای هند،اروپا،ماندارین که زبان چینی است و پنجابی نیز از زبانهای رایج این کشور است. اما آموزش زبان مالایی و انگلیسی در مدارس به صورت اجباری نیز هست.



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: درباره مالزی,موقعیت جغرافیایی مالزی,فرهنگ مردم مالزی,درباره لنکاوی مالزی,زبان مردم مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

باغ ارکیده پنانگ مالزی

باغ ارکیده پنانگ مالزی

این باغ که در پنانگ مالزیاست و در کنار هتل اکواتوریال مالزیقرار گرفته است.تور مالزی زمستان 94این پارک دارای مساحتی به اندازه ی دو هکتار است که دارای باغ گل رز ،مزرعه خزتدگان،باغ کاکتوس،ارکیده های کنار آبشار،پارک گوزنها و برکه ژاپنیها است.گردشگران تور مالزی نوروز 95می توانند از دیدن این مکانها لذت ببرن

 


برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپورمالزییکی از بلندترین برجهای آسیا نیز هستتور مالزی زمستان 94این برج دارای ارتفاع چهار صد و بیست و یک متر و یازده طبقه است که به صورت گردان طراحی و ساخته شده است ،رستوران گردان این برج در طول یک ساعت یک دور کامل می چرخد.و شامل چهار آسانسور است که با سرعت بیست و دو کیلومتر در ساعت حرکت میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95می توانند از دیدن این مکانها لذت ببرن

 


مسجد جامع کوالالامپور مالزی

مسجد جامع کوالالامپور مالزی

این مسجد که یکی از قدیمی ترین مساجد کوالالامپور مالزیاست تور مالزی زمستان 94و در محل اتصال رودهای گومباک و کلانگ و منطقه ی تون پرا مالزیقرار گرفته است. این مسجد توسط معمار هوبوک در سال 1909 طراحی و ساخته شد .اولین نماز جمعه به دستور سلطان سلانگور در این مسجدمالزیبرپا گردید.این مسجد در زمانهای قدیم به عنوان قبرستان مالایی ها بوده است.این مسجد به سبک مراکشی و مغولی و کمی اسپانیایی طراحی گردیده است.گردشگران تور مالزی نوروز 95می توانند از دیدن این مکانها لذت ببرن.

 


معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم و یا معبد چین سو یک معبد بزرگ بر روی کوه با یک مجسمه بودای بزرگ از مهمترین جاذبه های گردشگریتور مالزی نوروز 95به شمار می آید. در بخش پشت آن با مجسمه هایی بسیار زیبا بهشت و جهنم را به تصویر کشیدند و اسم گناهان مخصوص هر عذاب هم در کنار آن نوشته شده است. شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز پیشکش کردن های از گل و میوه تا پول و شمع و عود، در سراسر این معبد وجود دارد. تمامی افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.تور مالزی زمستان 94

 

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

این معبد در مالزی به عنوان یکی از عبادتگاه های چینی ها مطرح است و به دلیل نقاشی ها و مجسمه های خاص به بهشت و جهنم چینی ها مشهور گردیده است. این معابد پر از زوج های جوانی است که برای آغاز زندگی مشترک به آنجا رجوع کرده اند و یکی از دیدنیهایتور مالزی نوروز 95به شمار می آید.  

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های گردشگری مالزی , دیدنی های مالزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است.تور مالزی زمستان 94اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگمالزی

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحلمالزیاست و تا مرکز شهر مالزی بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه مالزینیز فاصله دارد.تور مالزی زمستان 94بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ مالزیو اقیانوس است.هتل دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی مالزیدر نزدیکی این هتل است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره که به صورت تفریحگاه و در موقعیتی عالی در امتداد ساحل مالزیقرار گرفته است .تور مالزی زمستان 94هتل دارای مرکز آب گرم،استخر،خدمات ماساژ،سونا ،خدمات نگهداری از کودکان،زمین بازی برای کودکان ،اتاق بازیهای رایانه ای و اتاق جلسه ی مجهز نیز هست.هتل دارای سیصد و پنجاه اتاق است.و یک صرافی در هتل موجود است.همچنین دارای فعالیت های ورزشی مانند ماهیگیری،دوچرخه سواری، پرتاب دارت،اسکواش،پینگ پنگ،قایقرانی است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل بی ویو لنکاوی مالزی

هتل بی ویو لنکاوی مالزی

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر کوا واقع شده است و با چشم انداز زیبای دریا و تپه ها یکی از بهترین هتلها است.تور مالزی زمستان 94اتاقهای هتل بزرگ و مدرن بوده و مجهز به حمام شخصی ،اینترنت و اتاق کار می باشد.و هتل دارای سالن بدنسازی،مرکز سلامت،استخر روباز ،سالن اداری، اتاقهای آواز خوانی و زمین گلف می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای چینی و بین المللی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های مالزی ویژه نوروز 95 , ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره کیسمت از هتل های تاریخی کوش آداسی است که میربان افراد معروف بسیاری نظر جیمی کارتر، پادشاه سوئد و ملکه انگلستان بوده است. این هتل در تمام 107 اتاق خود چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و همه اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، حمام خصوصی و بالکن هستند. مسافرانتور ترکیه نوروز 95می توانند غذای خود را بر روی تراس رستوران این هتل میل کنند و همراه با طعم دلچسب غذاهای خوشمزه از چشم انداز خیره کننده دریای اژه لذت ببرند. در این هتل زمین تنیس قرار دارد و امکانات ورزش های آبی نیز در کنار هتل کیسمت برقرار است. این هتل تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر و تا مرکز کوش آداسی 1/5 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

استخر سرباز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، ساحل اختصاصی، اجاره دوچرخه، کتابخانه، زمین بازی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاهی(با هزینه)، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، اتاق ماه عسل، روزنامه، آسانسور.گردشگرانتور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره داباکلار در فاصله 250 متری ساحل پابلیک کوش آداسی، در مرکز شهر قرار دارد. این هتل دارای 84 اتاق است که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، حمام، سشوار و بالکن هستند. فاصله هتل تا اولین ایستگاه اتوبوس 150 متر است و مسافران 

تور ترکیه نوروز 95به راحتی می توانند از طریق این ایستگاه به گشت و گذار در این شهر بپردازند. از این هتل با 20 دقیقه رانندگی می توان به شهر باستانی افسوس رسید، فرودگاه نیز در 18 کیلومتری این هتل است.

امکانات هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه 

استخر سرباز، سونا، دارت، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، بار، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لاندریف خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، امکانات وی آی پی، آسانسور.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.


هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل ریچموند افیسوس  در سال ۱۹۸۹ در منطقه Aegean ساخته شد .این هتل شامل ۲۶۰ اتاق دو نفره یک ساختمان اصلی ۶ طبقه و ۲ تا  بلوک فرعی است مهمانان هتل افسیوس می توانندازامکانات خوب هتل مانند:  سالن انتظار با میز ۲۴ساعته پذیرش، ۳ آسانسور، فروشگاه،سالن آرایشگاه،کافه، باشگاهتفریحی،اتاقتلویزیون، رستوران مطبوع با بخش ویژه غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس ، ترمینال عمومی اینترنت (برای هزینه های اضافی)، خدمات اتاق، شستشوی لباس ، خدمات پزشکی ، زمین بازی کودکان  باشگاه بچه ها برای سن ۴ تا ۱۲ سال بهرمند شوند این هتل در مرکز توریستی شهر کوش اداسی واقع شده و به طور مستقیم در کنار ساحل قرار دارد تعداد زیبادی  مرکز خرید، کافه، رستوران را می توان فقط در چند دقیقه پیاده روی  نزدیک هتل دید و ایستگاه  حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است. فرودگاه ازمیر با استفاده از  وسایل حمل و نقل عمومی ۷۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد .تور ترکیه زمستان 94

 

اتاق های هتل شیک و پر نور هستند اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام با سشوار، خط تلفن مستقیم، مینی بار، تهویه مطبوع ، حرارت مرکزی و صندوق امانات به میهمانان ارائه میدهد.

امکانات اوقات فراغت زیادی در هتل برای تفریح و سرگرمی میهمانان مهیا شده یک استخر سرپوشیده شنا و استخر شنا در فضای باز و ۲ استخرکودکان در کنار استخر اصلی هتل قرار دارد  یک ساندویچ فروشی کنار استخر انواع نوشیدنی های با طراوت و خنک را به میهمانان ارائه می دهد برای سلامتی و آرامش میهمانان گزینه های خوبی مانند تور ترکیه نوروز 95 سونا، حمام بخار، خدمات ماساژ (با هزینه های اضافی) آماده شده  و برای علاقه مندان به ورزش  ۲زمین تنیس، سالن بدنسازی، تیراندازی با کمان و ژیمناستیک مهیا شده است همچنین ممکن است بعضی میهمانان به بازی تنیس روی میز، اسکواش، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد (با هزینه های اضافی) و گلف کوچک علاقه  داشته باشند که در هتل موجود است . بخش ویژه ای برای سرگرمی در ساحل  ایجاد می شود که با پرداخت هزینه های اضافی میتوانید انتخاب های متنوعی از ورزش های آبی مانند :  قایقرانی،غواصی و بسیاری دیگر داشته باشید برنامه های نمایشی و سرگرمی خوبی هم برای شب های میهمانان تدارک دیده شده 

رستوران های هتل افسون از مواد غذایی  تازه و متفاوتی برای  پخت انواع غذاهای ترکی و بین المللی استفاده میکنند غذا در رستوران  هتل به صورت بوفه سرو می شود . گردشگرانتور ترکیه نوروز 95می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , , 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کوش آداسی,مجلل ترین هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه,قیمت هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 هتل ایسکیل ترکیه آنکارا

اين هتل داراي 122 اتاق مي باشد. همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز است. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده برای تمام فصل ها میباشد. این هتل برای معلولین نیز دارای اتاق و امکانات ویژه میباشد و سوئیت مخصوص برای تازه عروس ها. دیگر امکانات این هتل شامل خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، خدمات کفش و واکس و فکس و کپی میباشد . از دیگر خدمات  نیز میتوان رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه و بار را میتوان نام برد.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی

این هتل در شهر آرام و ترک نشین Selcuk ترکیه و در کنار شهر باستانی Ephesus واقع شده است. مناظر خیره کننده شهر ترکیهو دژ بزرگ تپه Ayasoluk، از هتل قابل دیدن است. این تپه دارای چندین اثر تاریخی مثل مسجد Isa Bey که مربوط به قرن 14 است میباشد. این هتل در کنار شهر باستانی Ephesus است که دارای بیشترین آثار تاریخی مانده از دوره رومیان در شرق مدیترانه است واقع شده. فضای داخلی هتل دارای طراحی ساده و مبلمان و کفپوش چوبی مناسب و آراسته میباشد. مسافرانتور ترکیه نوروز 95می توانند در ایوان بام هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و همزمان از تماشای مناظر خیره کننده منطقه ترکیه لذت ببرند.  این هتل دارای امکانات خانه داری ، ترانسفر فرودگاه ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، تهویه ، بار و منطقه بدون سیگار میباشد.

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیهشامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافرانتور ترکیه نوروز 95است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 هتل واسرمان ترکیه کمر

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. اين هتل ترکیه داراي 47 اتاق است. مسافران تور ترکیه نوروز 95میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند.  همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ، بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , , 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , ارزان ترین هتل های ترکیه , نرخ ویژه هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مجتمع تجاری مروارید شرق

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.تور کیش نوروز 1395

 

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

 


  بازار حکیممشهد

  بازار حکیم مشهد

 بازار حکیممشهداولین و قدیمی ترین بازار روسها درمشهداست . بازار حکیممشهدیکی از بزرگترین مراکز خریدمشهدبحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافرانتور کیش نوروز 1395میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

 


بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

 

بازار رضا مشهد

 


بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد

بازار خیامتور کیش زمستان 94مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس تور کیش بهمن 94در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیامتور کیش اسفند 94دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 

 


بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهددر کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پرومامشهدکالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.تور کیش اسفند 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور کیش نوروز 1395بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافرانتور کیش زمستان 94قرار گرفته است.

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور کیش نوروز 1395از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده استتور کیش زمستان 94و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده كارده به كلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حكیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است.تور کیش اسفند 94این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.تور کیش بهمن 94در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایابکیشکه در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد.تور کیش نوروز 1395این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش اسفند 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگران تور کیش زمستان 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگرانتور کیش بهمن 94برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگرانتور کیش زمستان 94که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .

 

رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگرانتور کیش نوروز 1395می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است تور کیش زمستان 94همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی خواهد بود.

هتل دیدنیها کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. تور کیش نوروز 1395

 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل لوتوس کیش

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .تور کیش زمستان 94فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

 

 
 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیدنی های معروف مشهد

 

آبشار قره‌سو مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.در تور مشهد اسفند 94 حتما از اینجا دیدن کنید.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد 95 بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد آسانتر نماید.

 

 

تفرجگاه زشک در مشهد از جمله روستاهای گردشگری ایران است که در دره ای زیبا از رشته کوههای البرز شمالی قرار گرفته است و با طبیعت بکر و زیبا ی خود با آب وهوایی خنک شرایط مناسبی را برای مسافران تور مشهد تامین کرده است. این منطقه از طریق یک بزرگراه و با عبور از کنار دهکده المپیک ثامن الائمه و قلعه باستانی ویرانی به مشهد دسترسی دارد.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این منطقه دیدن کنید. و به لحاظ چشم اندازهای زیبا و صفای محیط و اعتدال آب و هوا و باغ های سرسبز میوه، یکی از بهترین و با صفا ترین مناطق ییلاقی اطراف مشهد است .رودخانه دائمی تفرجگاه زشک مشهد از جنوب روستا می‌گذرد و همراه با باغ‌های زیبا و هوای مطبوع هر بیننده‌ای را در تور مشهد نوروز 95 محسور می‌کند. یکی دیگر از جاذبه های روستای زشک مشهد ، داشتن مسیرهای مناسب  و تله کابین برای کوهنوردی گردشگران تور مشهد 95  است .  رستوران های بزرگ و بین المللی این منطقه نیز در کنار طبیعت زیبای آن ،امکانات رفاهی گردشگران تور مشهد را نیز فراهم می کنند. 

تفرجگاه زشک در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. این هتل در ضلع شمالی بازار رضا و در فاصله ای کمتر از 150 متری از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.در تور مشهد بهمن 94 حتما در این هتل اقامت کنید.  موقعیت مکانی هتل کوثر مشهد به گونه ای است که با فرودگاه بین المللی این شهر 4 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل 3 ستاره کوثر مشهد برای رفاه حال مسافرین تور مشهد امکانات متنوع و مناسبی را برای میهمانان خود در تور مشهد تعطیلات بهمن 94 فراهم کرده است که برخی از این امکانات رستوران با ظرفیت 140 نفر، انبار مواد غذایی، نانوای، لاندری، سیستم اعلان و اطفاء حریق و پارکینگ هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزات کاملی برای آسایش مسافرین تور مشهد مجهز شده اند که برخی از این امکانات عبارتند از یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. هتل کوثر مشهد اینترنت وایرلس نیز در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95  قرار خواهد داد.

آدرس هتل کوثر مشهد: مشهد مقدس، میدان بیت المقدس (فلکه آب) ضلع شمالی بازار رضا،  هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

 

هتل آپارتمان ابریشم مشهد

هتل آپارتمان ابریشم مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. زائرین و مسافرین تور مشهد بدانند که این هتل 3 ستاره فاصله بسیار کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که به صورت پیاده روی در حدود 5 دقیقه زمان لازم است تا به حرم برسید.در تور مشهد تعطیلات عید 95 حتما در این هتل اقامت کنید. فاصله فرودگاه بین المللی و راه آهن مشهد نیز در حدود 15 دقیقه با هتل آپارتمان ابریشم مشهد فاصله دارند. هتل آپارتمان ابریشم مشهد امکانات مناسبی از قبیل لابی، لاندری، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات و پارکینگ را برای مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 فراهم کرده است. اتاق های هتل آپارتمان ابریشم مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد نوروز 95 به تجهیزاتی مانند کولر گازی، تلفن، سانترل، چیلر، سوفاژ، مبلمان، گاو صندوق، تلویزیون، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.

آدرس هتل آپارتمان ابریشم مشهد: مشهد – خیابان امام رضا – کوچه کربلا – پلاک ۹۸

هتل آپارتمان ابریشم مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های گردشگری کیش

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی گردشگران تور کیش نوروز 95  میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی تور کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد در تور کیش، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیشاست. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است.در تور کیش 95 حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان در تور کیش مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه براب کرایه توسط گردشگران تور کیش، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان از آبنمای سرامیکی آن برای شنا در تور کیش نوروز 95  استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری در تور کیش استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) برای توریستهای تور کیش را دارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى توسط مسافران تور کیش مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 

 

هتل پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان در تور کیش زمستان 94 به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را در تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل برای مسافران کاری تور کیش دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی در تور کیش قرار می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

آثار تاریخی معروف دبی

 

 

موزه عجمان به عربی ( متحف عجمان ) یکی از معالم بارز وتاریخی و جاذبهٔ گردشگری امارت عجمان ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارج امارات به سویش می‌شتابند. موزهٔ عجمان در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌ است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این موزه دیدن کنید. این دژ تاریخی در سال ۱۷۷۵ مبلادی بنا شده‌است و در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است. در این موزه مدل‌های زنده نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را برای گردشگران تور دبی به تصویر می‌کشند. همچنین آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع ، بدست آمده، و همچنین ظرف‌های سفالی یافت شده‌ در موزه به معرض نمایش توریستهای تور دبی گذاشته شده‌است. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین ، هداهای یادبودی، مدال‌ها ، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه نیز به داروهای سنتی قدیمی اختصاص داده شده‌ است.

 

 

قلعه فهیدی دبی که در سال 1787 ساخته شده است یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است که سالیانه شمار فراوانی از گردشگران تور دبی را به سوی خود جذب میکند. قلعه فهیدی یکی از قدیمی‌ترین آثاری است که تا کنون در امارت دبی برای بازدید در تور دبی تعطیلات زمستان 94 پابرجا مانده‌است. این قلعه پیش از اینکه موزه شود چند کاربرد داشته‌است که به شرح زیر می‌باشد:
پس از پایان این بنا، قلعه برای نگهداری از شهر دبی بکار گرفته شده‌است و نگهبانانی در آن گماشته بودند که شبانه کشیک می‌داده‌اند و از شهر و دارایی‌های مردم در برابر دزدان نگهبانی می‌کرده‌اند.این دژ تا سال ۱۸۹۶ میلادی مقر حاکم و پس از آن دادگاه و دادستانی بوده‌است. پس از آن زمانی انبار مهمات بوده که بعداً هم به زندان تبدیل شده‌است. این دژ در سال ۱۹۷۱ میلادی بدستور شیخ راشد بن سعیدآل مکتوم آل مکتوم حاکم وقت به موزه ملی تبدیل شده‌است که استقبال زیادی در تور دبی 95 دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل وارویک دبی از بهترین هتلهای چهار ستاره دبی می باشد که ۹ کیلومتر با مرکز شهر و شلوغی و هیاهوی آن فاصله دارد ولی با این وجود تمام جاذبه ها و دیدنی های دبی از جمله برج خلیفه و مجسمه مال دبی از این هتل به راحتی قابل دسترس هستند. بهترین خدمات و امکانات رفاهی در این هتل برای میهمانان تور دبی ارائه می شود و میهمانان هتل در تور دبی بهمن 94  می توانند از سالن بدنسازی، اینترنت بی سیم و رختشور خانه و دیگر امکانات هتل استفاده کنند. این هتل برای میهمانان تور دبی دارای امکانات تفریحی از قبیل میزتنیس، استخر، سونا و ماساژ و … هم می باشد. این هتل یک مکان عالی برای یک اقامت آرام و بدون دردسر در دبی است.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، پرستار بچه، دربان، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، بار در کنار استخر، رستوران، سالن برگزاری جلسات، رختشورخانه، صرافی، پارکینگ، کافی شاپ، آسانسور، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، سرویس دهی ۲۴ ساعته، میز تنیس، باشگاه بدنسازی، ماساژ، استخر، سونا، اینترنت بی سیم در محوطه های عمومی هتل و در اتاق ها. در تور دبی تعطیلات بهمن 94 حتما در این هتل اقامت کنید.

 

 

 

هتل امارات گراند دبی واقع در اتوبان شیخ زاید ، یکی از هتل های ۴ ستاره دبی است که بسیار مجلل بوده و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود در تور دبی اسفند 94  ارائه می دهد  . اين هتل داراي ۴۰۹ اتاق مي باشد که زیبا و آرامش بخش هستند و کلیه لوازم به کار رفته در اتاق ها لوکس بوده و از طراحی داخلی منحصر به فردی برخوردار می باشند . مهمانان تور دبی می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند .  سرویس خدماتی به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی نیاز های میهمانان هتل امارات گراند بوده و پرسنل کار آزموده آن تمام تلاش خود را برای نظافت و کسب رضایت گردشگران تور دبی به کار می بندند . اتاق های هتل ، با بهره مندی از آنچه که گفته شد به محیطی مطلوب و ممتاز تبدیل شده که هر گردشگری آرزوی اقامت در آن را دارد .

امکانات هتل در تور دبی نوروز 95 شامل :

تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن وسایل خنک کننده استاندارد ، سیستم تهویه مطبوع ، حمامی که به کامل ترین لوازم مجهز است ، سشوار و مینی بار ,رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، باشگاه ورزشی، تنیس، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت وآبگرم، ماساژ و... می باشد.در تور دبی تعطیلات عید 95 در این هتل اقامت کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مراکز خرید معروف استانبول

 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار برای خرید گردشگران تور لحظه آخری استانبول  موجود می باشد.

 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … در تور لحظه آخری استانبول موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب ویژه گردشگران تور استانبول 95 سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیدنی های معروف استانبول

 

قلعه یورس (Yoros Castle) در قسمت شمالی تپه جاشوا در شهر استانبول در نقطه تلاقی بسفر و دریای سیاه واقع شده است. قسمت اعظم این مکان تاریخی، امروزه تنها به صورت خرابه ای برجای مانده است. در تور استانبول نوروز 95 حتما از این قلعه دیدن کنید.بیشتر مردم این قلعه را با نام قلعه جنوایی ها می شناسند زیرا این قلعه در طول قرن پانزدهم میلادی، سال های زیادی در اشغال جنوایی ها بوده است. کل منطقه ای که این قلعه در آن واقع شده، به نام این روستای کوچک شناخته می شود.رفتن به این قلعه در تور استانبول تعطیلات عید 95 سرشار از خاطره می باشد. نخستین ساکنان این منطقه، یونانی ها و فنیقی ها در دوره بیزانس بوده اند. هدف آنها از استقرار در این مکان، استفاده از آن بعدها به عنوان یک مکان نظامی بود. پس از قرن ها، مساجد و معابد و آثار زیادی در این منطقه برای تماشای مسافران تور استانبول کشف شد.

 

 

 

موزه سنت ایرنه استانبول یکی از موزه هایی است که همانند موزه ایا صوفیا در اصل یک کلیسا بوده و در عین حال جزو اولین کلیساهای ساخته شده در استانبول نیز محسوب می شود.ساختمان این کلیسا در بخش معبد اولیه مسیحیان قرار دارد که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول اسفند 94 محسوب می شود.این کلیسا ابتدا در قرن چهارم به دستور کنستانتینها ساخته شد سپس توسط جاستینیان ها مورد بازسازی قرار گرفت. نکته قابل توجه این است که جهت بازدید از این بنای تاریخی درتور استانبول 95 نیاز به اخذ مجوز مخصوص است.بازدید از این موزه همه روزه برای گرشگران تور استانبول به جز روزهای تعطیل امکان پذیر خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول بهمن 94 فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ برای تماشای مسافران تور استانبول 95 قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول برای گردشگران تور استانبول تعطیلات بهمن 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان. در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

 

از زیباترین و جذابترین جاهای دیدنی تور تایلند ، باغهای جادویی در ساموئی تایلند می باشد که یکی از بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای ساموئی محسوب میشود. در این باغات مجسمه های سنگی به چشم میخورد که بصورت نمادین از آیینهای مختلف تایلند سخن می گوید .باغات جادویی سامویی تایلند در ارتفاعات سامویی واقع شده و در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ برای گردشگران تور تایلند بهمن 94 به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندی به نام نیم تانگ سونگ در کنار یک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.محیط این باغ به دلیل وجود آبشارهای فراوان در اطرافش بسیار خنک می باشد.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این باغ دیدن کنید.

 

باغات جادویی در ساموئی تایلند

 

 

سواحل چاونگ یکی از دیدنی های ساموئی است که دارای غرفه های كنار خیابان با چراغ نورانی شده است و برای تفریح محل مناسبی در تور تایلند نوروز 95 است.در جزیره ، جاده ای دایره وار وجود دارد که بوسیله آن میتوانید به تمامی سواحل دسترسی داشته باشید .چاونگ یکی از معروفترین ساحل های ساموئی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. پنج کیلومتر جادویی در این ساحل مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است.این ساحل گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 به خود جلب کرده است.مسافران تور تایلند قبل از راه رفتن در کنار ساحل می توانند مکان هایی را که به آنها جت اسکی و تخته شنا و قایق پارویی اجاره می دهد را نیز پیدا کنند.

 

 

جزیره کوه تان یکی از دیدنی های جذاب سامویی می باشد که اگر گردشگران تور تایلند به دنبال یک سفر یک روزه عالی، رزرو قایق برای یک روز طولانی ، غواصی، سواحل و یک محل عالی برای نشستن و غذا خوردن هستند، اینجا مکانی است که میتوانند این تفریحات را پیدا کنند و از روزشان نهایت لذت را در تور تایلند 95 ببرند.در واقع اینجا یک جزیره تقریبا غیر متمدن است که در آن شما می توانید در تمام طول روز در آن خوش بگذرانید و یا برای یک اردوی یک شبه با دوستان همراه آتش و موسیقی برنامه ریزی کنید.آب وهوای این جزیره معتدل می باشد و شما در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس سرما نمی کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , , 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()