نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران رضایی مشهد

 این رستوران معروف در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران و خود مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 ال 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به گردشگران قیمت تور مشهد سرویس دهی می کند . 

رستوران احسان مشهد :

این رستوران یکی از رستوران های با سابقه مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد خوبی است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت مطلوبی برخوردار است . محیط این رستوران بسیار تمیز است و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران و همچنین قیمت مناسب نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین مسافران قیمت تور مشهد  را به خود جلب می کند .

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران قیمت تور مشهدمی توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران قیمت تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند . شما مسافران قیمت تور مشهد می توانید برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و به صرف غذا بپردازید .

 رستوران ترکیش فود مشهد

 رستوران ترکیش فود مشهد

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان قیمت تور مشهد می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

رستوران میچکا مشهد

 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های مجلل مشهد می باشد . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و شما گردشگرانقیمت تور مشهد می توانید برای صزف غذا به این رستوران مراجعه کنید . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . بیس غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .
 
  رستوران پروانه های آبی


:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های مشهد,مجلل ترین رستوران های مشهد,ارزان ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائران تور لحظه آخری مشهد گرامي مي باشد.

هتل آپارتمان آلتون مشهد 

هتل آپارتمان آلتون مشهد با فاصله 10 دقیقه پیاده از حرم مطهر امام رضا (ع) در خیابان شیرازی منتهی به باب شیخ طوسی واقع شده است. این هتل آپارتمان با داشتن اتاق های دو تخت و سه تخت و آپارتمان های چهار نفره با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی آماده پذیرایی از میهمانان تور لحظه آخری مشهد می باشد. امکانات , تصاویر , قیمت ها و سایر اطلاعات هتل آپارتمان آلتون در زیر آمده است.امکانات هتل شامل لابی,کافی شاپ,ماهواره,اینترنت در لابی,فروشگاه و غرفه,رستوران,کافی نت,تاکسی سرویس,گشت دردون و برون شهری,صبحانه می باشد.

هتل آپارتمان بهرام مشهد 

هتل آپارتمان بهرام مشهد دارای آپارتمان هایی با حدود 55 متر مربع فضا شامل اطاق خواب تور مشهد تابستان 95 پذیرایی سرویس های بهداشتی و حمام کاملا مجزا می باشد و مجهز به امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون های مجزا در اطاق خواب و پذیرایی سیستم تهویه مطبوع کولرهای گازی مجزا جهت اطاق های خواب و پذیرایی و ... می باشد، تور مشهد تیر 95این هتل آپارتمتن در جوار ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفته و با امکاناتی نظیر: سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته با ۱۵شبکه تلویزیونی ،کافی نت ۲۴ساعته ،کافه تریا ۲۴ساعته ،روم سرویس۲۴ساعته ،تاکسی سرویس ۲۴ساعته ،لاندری ،پارکینگ اختصاصی، سیستم های امنیتی مدرن و تورهای گشت درون و برون شهری در خدمت گردشگران تور لحظه آخری مشهد می باشد.

 

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.هتل آپارتمان یک ستاره آلما مشهد واقع در خیابان 17 شهریور و با فاصله ای کوتاه از بازار هفده شهریور قرار گرفته است و حدود 30 دقیقه پیاده روی تا حرم علی بن موسی الرضا (ع) فاصله دارد.تور مشهد خرداد 95

در حال حاضر این هتل از مهمانان فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا خواهد بود. در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.تور مشهد تابستان 95

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.تور مشهد تیر 95

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.تور مشهد تابستان 95

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد.

هتل ترنج مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد در نزدیکی حرم حضرت رضا(ع) واقع شده است ودر سال 1389 افتتاح گردیده است . این هتل آپارتمانکه یکی از هتل آپارتمان های مشهد و هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد دارای اتاق های دو تخته و سهتور مشهد بهار 95تخته و آپارتمان های یک خوابه می باشد. در زیر امکانات هتل آپارتمان آوا مشهد میتوان به  آب جوش وچای دراتاق- آسانسور-اتاق های یک و دو تخته-رستوران-اینترنت-حمل و نقل به حرم-پارکینگ-تاکسی سرویس-تلفن-تلویزیون- تهویه مطبوع کامل‌-جکوزی-خدمات لباس‌شویی‌و خشکشویی- روم سرویس‌-سالن بدن‌سازی-سالن ورزشی-سونا-صبحانه سلف سرویس-صرافی-صندوق امانات-ماهواره-مرکز خرید و یخچال اشاره کرد. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل خوب استفاده نمایند.تور مشهد خرداد 95

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهدعبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم تور مشهد خرداد 95

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری مشهد در مرکز شهر مقدسمشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشدتور مشهد تیر 95

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,بهترین هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,رزرو هتل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید رین بو شنزن چین

مرکز خرید رین بو شنزن خرید دارای شعب متعددی در شهر شنزن می باشد ، که اغلب اوقات مورد توجه افراد محلی قرار می گیرد . کیفیت خوب و سرویس دهی خوب به این معنی است که این مرکز خرید بهترین انتخاب برای بر آوردن نیازهایتان می تواند باشد.
مرکز خرید رین بو شنزن خرید از سمت مصرف کننده ها بسیار توصیه می شود. تعدادی از مشهورترین برند های جهان در این مجموعه خرید یافت می شوند و به خاطر اینکه محصولات مهم و ضروری را ارائه می کند و محیط راحتی دارد توصیه می شود. البته قیمت محصولات در این مرکز کمی بالاتر است. مسافران تور چین میتوانند در این مرکز خرید برترین محصولات با بهترین کیفیت را خریداری نمایند.

تور چین خرداد 95

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای مسافران تور چین ، مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن است که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . کسانی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

تور چین تابستان 95

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف چین, بازارهای خوب چین, مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران تخم مرغی چین

این رستوران عجیب تخم مرغی که نام اصلی آن “لذت” است، در چین واقع شده و مساحت آن 600 متر مربع می باشد.در داخل رستوران اتاقکهایی به شکل تخم مرغ وجود داشته که افراد برای صرف غذای خود به داخل آنها رفته و درب را نیز می توانند ببندند. این رستوران رسما از تاریخ 1 می 2012 آغاز به کار کرده است.مسافران تور چین میتوانند از این رسوران زیبا دیدن نمایند.

تور چین تابستان 95

رستوران تخم مرغی چین

رستوران تخم مرغی چین

رستوران تخم مرغی چین

رستوران تخم مرغی چین

  رستوران TRB پکن چین

رستوران TRBیکی از بهترین رستوران های پکن است، در یک موقعیت دنج و آرام و زیبا، واقع در یکی از معابد قدیمی چین، دیزاین و طراحی آن توسط بهترین طراح ها صورت گرفته است، مسافران تور چین میتوانند به راحتی از این رستوران استفاده نمایند. TRB غذاهایش عالی و تقریبا همه گردشگران این رستوران زیبا را تایید میکنند و از غذاها و خدماتش رضایت دارند، همچنین بیشتر گردشگران این رستوران را بهترین رستوران پکن می دانند. توصیه میکنیم در تور چین خرداد 95 حتما از این رستوران خوب و زیبا دیدن نمایید و سفر خود به چین را خاطره ساز کنید.

 

 رستوران TRB پکن چین

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های چین, رستوران های چین , مهمترین رستوران های چین , رستوران های خوب چین ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

اردک غول پیکر زرد چین

یک هنرمند آلمانی که اردک پلاستیکی پکن را طراحی کرده است، بیش از ۲۰۰ میلیون یوان (۳۲٫۲۶ میلیون دلار) در مدت نمایش یک ماهه این اردک در پکن کسب درآمد کرده است. نمایش این اردک ۱۸ متری بزگ پلاستیکی در دریاچه نمایشگاه باغ ملی و همچنین دریاچه کاخ تابستانی، سبب شد تا بیش از ۱۰۰ میلیون یوان درآمد صنعت توریسم برای پکن حاصل شود.هجوم توریستان از سراسر شهرهای چین برای تماشای این اردک و همچنین علاقه برای عکس انداختن با آن، علتی برای رشد اقتصادی بخش های دیگری از جمله فروشندگان محصولات جانبی، خوراک، مسکن و حمل و نقل شده است. با انتخاب تور چین برای سفر به چین امکان بازدید از این جاذبه ی زیبای چینی را دارید. با تور چین خرداد 95 سفر خود را خاطره انگیز کنید.

اردک غول پیکر زرد چین

اردک غول پیکر زرد چین

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 تور چین تابستان 95

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا



:: برچسب‌ها: جاذبه های چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زيباترين و بزرگترين رقص هاي آبي موزيکال در دبي است . اين فواره هاي که يکي از پيشرفته ترين سيستم هاي مديريت هماهنگ را دارا ميباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید هرگز  رقص آب موزيکال دبی را از دست ندهید. مسافران تور دبی خرداد 95 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزارهای سرخ با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد.

در بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبی میباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

شما می توانید از درون بالون كه به ملایمت در هوا شناور است، هوای خنك سپیده دم را در حالی كه در ارتفاع چند متری بر فراز ریگزار سرخ شناور هستید، حس كنید و با شگفتی چشم اندازهایی را كه زیرپایتان پدیدار می شود را تماشا كنید. در این سفر صحرا را از جایی ببینید كه كمتر كسی دیده است و بیابان عظیم را بنگرید و به تماشای كوههای نا هموار هاجر در شرق بپردازید و افق مدرن دبی را در غرب، نظاره كنید. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالون سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

تور دبی تابستان 95



:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 بازار مرشد دبی


بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی تابستان 95 بسیار به این بازار سر میزنند .بازار مرشد دبی بازاری زیبا و دیدنی می باشد که مسافران زیادی را توانسته جذب کند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید برای استراحت به این رستورانها و کافی شاپ ها بروید.

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. با انتخاب تور دبی خرداد 95 شبی آرام و دلنشین را در این مرکز خرید پشت سر بگذارید. 

امکانات مرکز خرید الغزل دبی: 

رستوران های مجزا,شهر کودک برای نگهداری از فرزندانتان, سرویس های بهداشتی, کافی شاپ,وای فای رایگان.

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

یکی از هتل های 2 ستاره دبی که به دلیل خدمات مناسب و قیمت خوب آن طرفداران بسیاری دارد هتل رامی گست لاین دیره دبی است.اين هتل 70 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید از کارکنان هتل راهنمایی بگیرید. کارکنان هتل رامی گست لاین دیره دبی آماده کمک به شما در این زمینه هستند. مسافران تور دبی میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند.تور دبی خرداد 95

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل 4 ستاره آبیدوس دبی لند 132 آپارتمان ارائه می دهد که همه آپارتمان ها شامل اتاق نشیمن و آشپزخانه ای مجهز هستند. در رستوران "MnM" برای صبحانه، ناهار و شام غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود. این هتل دسترسی راحتی به اتوبان ها دارد و مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به دبی مال و فرودگاه بین المللی دبی برسند. این هتل فاصله زیادی از مرکز دبی دارد که میتوان با کرایه اتومبیل در این شهر به رفت و آمد پرداخت. با انتخاب تور دبی تابستان 95 برای مسافرت به دبی در این هتل اقامت خوشی را دارا باشید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

 آدرس: Dubailand, 232808 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

اتاق پاک، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، تراس، استخر سر باز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

اتاق هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

اتاق هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

رستوران هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

رستوران هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

استخر هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

استخر هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

باشگاه هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

باشگاه هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

تور کیش بازار مریم

بازار مریم کیش اولین بازاری است که در سال 69 پس از انقلاب اسلامی ایران در جزیره زیبای کیش ساخته شد. این بازار دارای معماری و طراحی متفاوتی در مقایسه با سایر مراکز خرید بزرگ کیش می باشد. این بازار دارای نمایی چوبی و ظاهری سنتی می باشد. بازار مریم متشکل از یک طبقه و 52 غرفه است و مسافران تور کیش در این بازار می توانند وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایند. این بازار در زمینی به مساحت پنج هزار و هفتصد متر مربع ساخته شده است و تمها بازاری است که روباز می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش خرداد 95 می شود قیمت مناسب و ارزان اجناسی است که در این بازار به فروش می رسد. ساعت کاری این بازار 10 الی 13 و 16 الی 22 می باشد.

آدرس:جزیره کیش , خ سنایی

تور کیش بازار مریم

 

تور کیش بازار مریم

 

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیارشان قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران خود قرار می دهد.مسافران تور کیش تابستان 95 می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار پردیس یک کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش خرداد 95 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگران تور کیش تابستان 95 در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند.تور کیش خرداد 95

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است.تور کیش تابستان 95

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است. در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel)، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss)، ورساچی (Versace)و کوچی (guicci)  می باشد.  شما همچنین می توانید بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston)و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان در تور تایلند بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد. با انتخاب تور تایلند خرداد 95 برای مسافرت به تایلند امکان بازدید از این مرکز خرید بسیار زیبا برای شما فراهم می شود.

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

 مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است زیرا اگر بدانید از کجا خرید کنید، می توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا کنید. در بانکوک مجتمع های تجاری بسیاری وجود دارد که مناسب برای خرید و گردش است. تمام مجتمع های تجاری در بانکوک دارای سیستم خنک کننده هستند. می توان ساعت ها در آنجا به خرید و گردش و یا صرف غذا مشغول شد. در مجتمع های تجاری بانکوک می توان هر نوع کالایی را یافت. از لوازم برقی و الکترونیکی تا پوشاک و مواد غذایی. اما بازارها و مراکز تجاری نیز وجود دارند که فقط نوعی از کالا را عرضه می کنند.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا یکی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار بانکوک است. این مرکز خرید بسیار بزرگ وشیک به سبک فرانسوی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای اجناس های زیاد با برند های معروف است. همچنین دارای یک رستوران بزرگ و زیبا به نام پروونس است که شما به راحتی می توانید یک روز کامل خود را صرف گشتن در این مرکز خرید کنید که مطمئنا برای گشتن کامل این مرکز خرید بزرگ زمان کم می آورید.تور تایلند تابستان 95

مرکز خرید پنین سیلا پلازا



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید تایلند, مراکز خرید تایلند,بازار های تایلند,پاساژهای تایلند, ارزان ترین مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

این رستوران یکی از رستوران های مورد توجه ایرانی ها است. بخصوص ایرانی هایی که همیشه در خیابان نانا هستند این رستوران را به خوبی می شناسند.

به این دلیل که این رستوران مورد توجه بسیاری از ایرانیان در بانکوک است تور های مسافرتی مختلف این رستوران را نیز در لیست رستوران های تور خود جای می دهند تا ایرانیان عزیزی که قصد سفر به تایلند را دارند از سفر خود لذت کافی را ببرند و سفر خاطره انگیزی را تجربه کنند.

آدرس رستوران شاطر:خیابان نانا استیریت بین خیابان اول و سوم

تلفن:۰۰۶۶۲۶۵۵۶۴۶۰

تور تایلند خرداد 95

رستوران شاطر بانکوک

 

رستوران ایرانی پردیس از رستوران های ایرانی تایلند با دو شعبه در شهرهای بانکوک و پاتایا بوده که آماده ارائه خدمات به مسافران تور تایلند می باشد. رستوان پردیس با مدیریت ایرانی و طرفداران خاص خود بوده و دارای منویی شامل انواع خوراکهای لذیذ ایرانی می باشد.

نشانی رستوران پردیس بانکوک تایلند : بانکوک، خیابان راما ۴، بعد از تقاطع سوریونگ ، شماره ۸۹۴-۸

 تور تایلند تابستان 95

رستوران پردیس بانکوک تایلند

رستوران پردیس بانکوک تایلند



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب تایلند,رستوران های تایلند, رستوران های ارزان تایلند , ارزان ترین رستوران های تایلند , بهترین رستوران های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که شامل خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی و استخر روباز می باشد.

امکانات هتل دی پاترا بانکوک تایلند :

هتل دی پاترا بانکوک تایلند دارای صرافي ، اتاق جلسه ، ترانسفر فرودگاه ، دسترسی به اینترنت وایرلس ، رستوران با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی ، خدمات زيبايی آرايشگاه و ... که میهمانان تور تایلند می توانند از آنها بهره مند گردند.

 تور تایلند خرداد 95

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند

هتل د پاترا بانکوک تایلند

هتل د پاترا بانکوک تایلند

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند در خیابان Petchburi  و در چند قدمی ايستگاه مترو واقع شده است. مرکز ملي گردهمايي بانکوک، ده دقيقه با هتل فاصله داشته و دسترسي راحت مسافران تور تایلند به مراکز عمده تجاري و خريد را امکان پذير مي سازد.

امکانات هتل آماری آتریم تایلند

امکانات این هتل شامل مرکز تناسب اندام  ، خدمات ماساژ درماني ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و ... می باشد. رستوران Cascade با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران Vivaldi غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند تابستان 95 ارائه می کند . رستوران Mingles Pub دارای موزیک زنده می باشد.

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

تصویری از هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

تصویری از هتل آماری آتریم بانکوک تایلند



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace) یکی دیگر از هتل های 5 ستاره هند است که در وسط دریاچه بنا شده است و ظرافت خاصی در طراحی این هتل به کار رفته است. در اصل به عنوان یک قصر تابستانی ساخته شده و تنها هدف دستیابی به اوقات فراغت تبدیل شده است. این هتل مجلل دارای 83 اتاق لوکس و 17 سوئیت مجزا است هر اتاق دارای برکه نیلوفر و تراس های مجزا می باشد که زیبایی اتاق ها را چند برابر کرده است. رستوران های این هتل غذا را در فضای باز و در حیاطی با برکه های زیبا سرو می کنند. با همراه شدن با تور هند قطعا سفری آرام و دلنشین را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

سرویس های بهداشتی مجزا در هر اتاق, سیستم سرمایشی و گرمایشی, لابی,اسپا, خدمات خشکشویی و اتو کشی, اسخر های رو باز, باشگاه ورزشی, خدمات ماساژ, اینترنت رایگان, سرو غذا در اتاق ها.تور هند خرداد 95

هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

 هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

اتاق هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

اتاق هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

رستوران هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

رستوران هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

استخر هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

استخر هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

کشتی تفریحی هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

کشتی تفریحی هتل تاج لیک پالسا (Taj Lake Palace)-هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند در یک مکان کاملا تاریخی بنا شده است و یکی از لوکس ترین هتل ها ی 5 ستاره در سطح جهان به حساب می آید. این هتل با الهام از سلسله مرتهه و تلفیقی از احساسات و سلیقه اروپا و هند دیزان و طراحی شده است که هنر قبیله مرتهه و ذوق اروپا و هند را به رخ بازدید کنندگان می کشد. هر طبقه از این هتل دارای ذوق و سلیقه و هنر و تم های مختلفی استفاده شده که هم تاریخی و قدیمی است و هم مدرن و کلاسیک. یکی دیگر از امتیازات این رستوران لوکس برنده شدن جایزه سرو بهترین غذا و نوشیدنی است که به نوبه خودش زبان زد است. با انتخاب تور هند و همراه شدن با ما امکان اقامت در این هتل لوکس را خواهید داشت و سفر خود را خاطره انگیز خواهید کرد.تورهند تابستان 95

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند :

اتاق های بسیار لوکس و با طراحی و دیزان های متفاوت, سوئیت های لوکس جداگانه, استخر سر پوشیده و رو باز, حمام آفتاب و اسپا, رستوران, کافی شاپ, کافه, بار, اینترنت رایگان.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

 هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

اتاق هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

اتاق هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

لابی هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

لابی هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

رستوران هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

رستوران هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

استخر هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

استخر هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس هند, هتل های لوکس هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول خرداد 95 فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

 امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل 5 ستاره میراکل آسیا در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و شام موجود می باشد. از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکی است وگردشگران تور استانبول خرداد 95 می توانند از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند. مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه صبیحا در 3 کیلومتری هتل است.  

امکانات هتل میراکل آسیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول خرداد 95 میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول خرداد 95 تامین نماید .    

امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول خرداد 95 ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول

 

هتل د پلازا استانبول

 
 


:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,معروف ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش

 از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران از بازار پردیس یک تور کیش خرداد 95 دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاری در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو تور کیش تابستان 95 واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , سیستمهای کامپیوتری ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .

مرکز خرید دامون

این بازار یکی از شیک ترین بازار های کیش است که اکثر فروشگاهاش از برند های مختلف تشکیل شده وسطح قیمت بالایی برای گردشگران تور کیش تابستان 95 دارد.این پاساژ طرفداران زیادی دارد به دلیل وجود رستوران های که در طبقه بالایی این مرکز خرید قرار دارد و به ساحل نزدیک است. این مرکز خرید دارای 100 غرفه و یک یک طبقه فقط فود کورت و رستوران با کلی غذاهای ایرانی و فست فود برای مسافران تور کیش وجود دارد.مرکز خرید دامون یکی از مراکز تجاری کیش محسوب میشود انواع فروشگاهای کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، موبایل و لپ تاپ، طلا و زیور آلات،رستوران و کافی شاپ و مواد غذایی ویژه تور کیش خرداد 95 وجود دارد.

مرکز خرید دامون کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
  هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي تور کیش خرداد 95 را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک تور کیش تابستان 95 : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا تور کیش تابستان 95 هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند . رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا تور کیش خرداد 95 داشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

هتل سارا کیش

 

 

هتل سارا کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()