نوشته شده توسط : fariba ardam
مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول به محدوده منطقه تقسیم نزدیک می باشد و در ناحیه نشان تاشی واقع شده است . منطقه نشان تاشی شهر زیبای استانبول از جمله بخش های قدیمی و تاریخی شهر محسوب می شود . منطقه نشان تاشی از بخش لوکس و با قیمت بالای استانبول به شمار می رود . و  بوتیک ها با برند های معروف و با نرخ های زیاد و مشهور مانند: گوچی ، لویی ویتان ، شانل و دیگر مارکهای معروف در این خیابان نشان تاشی استانبول شعبه های فروش دارند. رستوران و کافه در منطقه نشان تاشی زیاد می باشد که گردشگران تور استانبول فروردین 95 در هنگام خرید و یا بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی شهر تور استانبول تعطیلات فروردین 95 از رستورانها و کافه ها استفاده و استراحت نمایید.


مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

در سال 2005 در پانزدهم اکتبر مرکز خرید جواهر استانبول تاسیس شد. با مدیریت هلدینگ جواهر مرکز خرید جواهر استانبول ساخته شد . مرکز خرید جواهر استانبول توسط شرکت طراحی و معماری امریکایی مینورو انجام گرفته است. در منطقه شیشلی استانبولمرکز خرید جواهر استانبول قرار گرفته است، یکی از بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا است و در برای مسافران و گردشگران تور استانبول بهار 95 جذابیت خاصی دارد. در مرکز خرید جواهر استانبول تقریبا همه مایحتاج خود را می توانید خریداری کنید. در این مرکز خرید اکثر برندهای معروف بین المللی مانند : ماسیمو دوتی , آدیداس , اسپریت , لیوایز , بنتون و... وجود دارد و می توانید با مترو استانبول که از مرکز شهر تور استانبول تعطیلات بهار 95 شروع می شود استفاده کنید و در دومین ایستگاه پیاده شوید که در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول خروجی مترو است و در دسترس می باشد. مرکز خرید جواهر استانبول با معماری جذاب و شیک و راهرو دیدنی , مجهز به سیستم روشنایی بسیار عالی  و تهویه هوای مدرن , امنیت بسیار بالا و نظافت , مسافران و گردشگران تور استانبول به این مرکز خرید جذب شده اند. مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای بزرگ می باشد که دارای شهر بازی سر پوشیده و پیشرفته است, و در طبقه ای ویژه انواع غذاهای لذیذ از قسمتهای مختلف دنیا , فیلم های روز دنیا به نمایش گذاشته می باشد و مرکز خرید جواهر استانبول مقام اول را از نظر مساحت و دارا بودن تفریحات در ترکیه متعلق به خود کرده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

 

 


مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول در خیابان لونت در یکی از برجهای معروف استانبول قرار گرفته است. نام مرکز خرید کانیون استانبول از شکل ظاهری اش گرفته شده است و مرکز خرید کانیون استانبول دارای چهار طبقه و 160 فروشگاه و مغازه , سالن ورزشی و سینما, آرایشگاه برای رفاه گردشگران و بازدیدکنندگان تور استانبول فروردین 95 مهیا کرده است. مرکز خرید کانیون استانبول در ساعتهای 10 صبح تا ساعت 10 شب در مدت زمان شبانه روز برای بازدیدکنندگان و مسافران تور استانبول فروردین 95 باز است . مرکز خرید کانیون استانبول با تنوع کالاها و اجناس توانسته در جذب بازدیدکنندگان موفق باشد. 

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

 


مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول از جذابترین مراکز خرید دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد در سال 1994 در ماه مارس تاسیس شد که از شلوغترین مراکز خرید استانبول می باشد ، مرکز خرید آک استانبول دارای  32 کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. مرکز خرید آک استانبول در ناحیه اتیلر تور استانبول بهار 95 با مساحت 180 هزار متر مربع در فضایی سرپوشیده تاسیس شده است. در مرکز خرید آک استانبول دو آسانسور پانارومیک و  پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای آسایش و رفاه عموم مردم و مسافران تور استانبول تعطیلات بهار 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول در اکثر روزها در ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان و خریداران باز می باشد و آماده ارائه خدمات می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مرکز خرید نشان تاشی استانبول,مراکز خرید جواهر استانبول,مرکز خرید کانیون استانبول,بهترین مراکز استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل دی هاوس هتلی 5 ستاره در منطقه تجاری تاشی استانبول واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 ذقیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر میباشد.هتل دی هاوس دارای 44 اتاق است که برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول  دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه ، چای ، قهوه ساز ، وای فای رایگان و ... میباشد. حمل و نقل مسافران از هتل به راحتی انجام میشود.از امکانات هتل میتوان به باشگاه ، کتابخانه ، رستوران ، کرایه اتومبیل،پذیرش 24 ساعته  ، نگهداری از کودکان ، لاندری ، خشکشویی ، اتوکشی ، اتاق جلسه ، اتاق وی آی پی ، سوییت ماه عسل ، روزنامه ، آسانسور ، وای فای رایگان ، خدمات گردشگری تور لحظه آخری استانبول و ... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 هتل 5 ستاره ریکسوس

 هتل 5 ستاره ریکسوس جایگاه مناسبی در شهر دارد.این هتل  در قلب استانبول (میدان تکسیم) واقع شده است و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول و به مراکز اصلی شهر و مراکز خرید عالی ست. فاصله تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. این هتل دارای  200 اتاق میباشد. تمامی اتاق ها با ترکیبی از طراحی مدرن و تاریخی ساخته شده اند و برای مسافران تور لحظه آخری استانبول شامل تلویزیون، سیستم صوتی، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، لپ تاپ، مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته می باشند.این هتل شامل  رستوران اصلی سرپوشیده، رستوران آلاکارته و بار، استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات درمانی و مراقبت های زیبایی، ماساژ، باشگاه بدنسازی،خدمات خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رستوران اصلی هتل برای وعده های ناهار و شام به صورت از پیش رزرو شده و خارج از رزرو آماده پذیرایی از مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد، همچنین امکان سرو غذا در اتاق هم با پرداخت شارژ جداگانه وجود دارد.

خدمات ورزشی:
مراکز ورزشی و مراقبت های درمانی، آماده ارائه خدمات به مسافرین تور لحظه آخری استانبول این هتل می باشد. خدمات این مجموعه شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و یک مرکز تخصصی بدنسازی می باشد. مجموعه اسپای هتل با خدمات ویژه برای مراقبت از پوست و بدن، ماساژ(ماساژ درمانی با لجن و خزه، ماساژ کلاسیک اروپایی، ماساژ با فوم وخار،) همچنین این مجموعه با سرو آب میوه های تازه، نوشیدنی های گرم و اسنک بصورت شارژ جداگانه آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد.
سایر خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول:
اینترنت بی سیم در لابی هتل و اتاق ها با سرعت 10 مگابایت، پارکینگ، سیستم نظافت روزانه اتاق ها، خشکشویی و اتوشویی، مینی بار و تلفن.
ساعت تحویل اتاق به هنگام ورود در ساعت 2 بعداز ظهر و تحویل دادن به هنگام خروج 12 ظهر می باشد.
این هتل نزدیک به مراکز خرید و مکانهای تاریخی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول , هتل 5 ستاره ریکسوس استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های استانبول , , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بیز جواهر شیشلی استانبول , هتل تایتانیک باقر کوی استانبول , هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول ترکیه,هتل های خوب استانبول ترکیه,معرفی هتل های استانبول ترکیه,معروف ترین هتل های استانبول ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. در تور لحظه آخری استانبول حتما به این شهربازی بروید.شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را نزد مسافران تور استانبول نوروز 95  چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

 

پارک امیرگان یکی دیگر از جاذبه های استانبول میباشد که پارکی تاریخی است و در منطقه امیرگان، در همسایگی تنگه‌ بسفر و در ناحیه‌ ساریر استانبول واقع شده است. این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های عمومی استانبول به شمار می‌رود.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.درختان کاج سنگی، کاج ترکی، کاج حلب، کاج آبی، کاج سپید شرقی، کاج دریایی، سرو ژاپنی، صنوبر نروژی، صنوبر آبی، سرو اطلس، سرو هیمالیایی، سرو لبنانی، چنار، درخت زبان گنجشک، فندق، درخت بید بابل، بلوط مجار، صنوبر سپید کولورادو، درخت چهل سکه، سرو سرخ کالیفرنیا، درخت ماموت ساحلی و درخت کافور از مهم‌ترین درخت‌های موجود در این پارک هستند که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول و دیدنیهای ترکیه به شمار میرود.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در تور استانبول تعطیلات عید 95 درنظر گرفته شده است.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزار می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول 95 می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و در مرکز استانبول در منطقه ی سلطان احمد و رو به دریای مرمره واقع شده است. هتل شامل 32 اتاق است که تمامی آن ها به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی و مینی بار مجهز می باشند، همچنین مسافران تور استانبول می توانند در بالکن اتاق های این هتل نظاره گر منظره ای زیبا از شهر استانبول باشند. این هتل نزدیک به مکان های تاریخی استانبول می باشد تا حدی که می توانید تا مسجد سوفیه، مسجد کبود و کاخ تاپکاپی را در تور استانبول 95 پیاده بروید تا مکان تاریخی سلطان احمد نیز 2.5 کیلومتر همچنین تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا باشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل لیبرتی استانبول انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول بهمن 94 سرو می کند. کافه ی هتل نیز نوشیدنی و کوکتل های متنوعی را ارائه می دهد.

از امکانات هتل لیبرتی استانبول می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ،سالن بازی کودکان ، صندوق امانات ،ورود حیوانات ، رستوران فضای باز ، چايخانه سنتي ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد برای گردشگرانتور استانبول اسفند 94  ،پارکینگ ،پزشک ،استخر سرباز و سرپوشیده ،سونا و جکوزی ، ماساژ ، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان ، تیم انیمیشن ، باشگاه بدنسازی ،تنیس ،بیلیارد ، کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول نوروز 95 اشاره کرد.

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

هتل آسپالاس استانبول

 هتل آسپالاس استانبول در شمار هتل های سه ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول واقع شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهم استانبول قرار دارد از این رو گردشگران تور استانبول می توانند به آسانی به بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری دسترسی داشته باشند. این هتل شامل 28 اتاق بسیار تمیز است که تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر استانبول را دارا می باشند.در تور استانبول زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... می باشند. صبحانه هتل آسپالاس استانبول هر روز صبح از ساعت 7 تا 10برای میهمانان تور استانبول تعطیلات زمستان 94 سرو می شود.

از امکانات هتل آسپالاس استانبول در تور استانبول نوروز 95  می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافه، مغازه، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، فکس، سرویس نگهداری اطفال، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، صبحانه در اتاق، غذاهای رژیمی مخصوص، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، کرایه دوچرخه، اتاق های پاک و بدون سیگار، ایوان مخصوص حمام آفتاب و  ... اشاره نمود.

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپالاس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مراکز خرید معروف استانبول

 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار برای خرید گردشگران تور لحظه آخری استانبول  موجود می باشد.

 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … در تور لحظه آخری استانبول موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب ویژه گردشگران تور استانبول 95 سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیدنی های معروف استانبول

 

قلعه یورس (Yoros Castle) در قسمت شمالی تپه جاشوا در شهر استانبول در نقطه تلاقی بسفر و دریای سیاه واقع شده است. قسمت اعظم این مکان تاریخی، امروزه تنها به صورت خرابه ای برجای مانده است. در تور استانبول نوروز 95 حتما از این قلعه دیدن کنید.بیشتر مردم این قلعه را با نام قلعه جنوایی ها می شناسند زیرا این قلعه در طول قرن پانزدهم میلادی، سال های زیادی در اشغال جنوایی ها بوده است. کل منطقه ای که این قلعه در آن واقع شده، به نام این روستای کوچک شناخته می شود.رفتن به این قلعه در تور استانبول تعطیلات عید 95 سرشار از خاطره می باشد. نخستین ساکنان این منطقه، یونانی ها و فنیقی ها در دوره بیزانس بوده اند. هدف آنها از استقرار در این مکان، استفاده از آن بعدها به عنوان یک مکان نظامی بود. پس از قرن ها، مساجد و معابد و آثار زیادی در این منطقه برای تماشای مسافران تور استانبول کشف شد.

 

 

 

موزه سنت ایرنه استانبول یکی از موزه هایی است که همانند موزه ایا صوفیا در اصل یک کلیسا بوده و در عین حال جزو اولین کلیساهای ساخته شده در استانبول نیز محسوب می شود.ساختمان این کلیسا در بخش معبد اولیه مسیحیان قرار دارد که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول اسفند 94 محسوب می شود.این کلیسا ابتدا در قرن چهارم به دستور کنستانتینها ساخته شد سپس توسط جاستینیان ها مورد بازسازی قرار گرفت. نکته قابل توجه این است که جهت بازدید از این بنای تاریخی درتور استانبول 95 نیاز به اخذ مجوز مخصوص است.بازدید از این موزه همه روزه برای گرشگران تور استانبول به جز روزهای تعطیل امکان پذیر خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول بهمن 94 فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ برای تماشای مسافران تور استانبول 95 قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول برای گردشگران تور استانبول تعطیلات بهمن 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان. در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی واقع شده است.طراح این کاخ نیگوغایوس بالیان بود که در فاصله سال های بین 1863 تا 1867 توسط دو پسر بالیان به دستور عبدلعزیز یکم ساخته شد. در آن زمان سلطان های عثمانی به جای استفاده از قصر شاهان گذشته، برای خود کاخ مخصوص می ساختتند. دیوارهای داخلی و سقف این قصر از چوب و دیوارهای خارجی از سنگ های مرمر رنگارنگ ساخته شده است.

مسافران تور استانبول پاییز 94  می توانند از این کاخ دیدن کنند.

یک پل مرمری بسیاز زیبا این کاخ را به کاخ ییلدیز در تپه پشتی متصل می کند.ساخت و دکوراسیون داخلی کاخ تا سال 1872 ادامه داشت. سلطان عبدالعزیز مدت زیادی در این کاخ  زندگی نکرد و در سال 1876 ،کمی بعد از تاجگزاری، درگذشت.بعد از مرگ سلطان عبدلعزیز، برادر زاده او سلطان مراد به کاخ آمد اما بعد از 93 روز توسط برادرش به دلیل مشکلات ذهنی از پادشاهی خلع شد.در سال 1910 این کاخ دچار آتش سوزی شد و فقط دیوارهای بیرونی آن سالم ماند. در سال 1989، کاخ چراغان توسط شرکت ژاپنی خریداری شد که به مرمت این کاخ پرداخته و یک مجموعه هتل مدرن در کنار این کاخ در داخل باغ آن ساختند که امروزه به عنوان سوییت های مجلل برای هتل 5 ستاره کمپینسکی بکار برده می شوند.این کاخ مجددا در سال 2007 بازسازی شد.

مسافران تور استانبول تعطیلات دی 94  با گردش در این پارک رویایی لحظات خاطره انگیزی خواهند داشت.

 

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول

 

 

کاخ بیلربی استانبول

 

کاخ بیلربی استانبول در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و مکان کنونی این کاخ دقیقا در قسمت شمالی پل بسفر می باشد.این کاخ در فاصله سال های 1861 تا 1865 به دستور سلطان عبدالعزیز بعنوان اقامتگاه تابستانی و محلی برای ملاقات سران کشورهای دیگر ساخته شد.خانم اوژنی (همسر لوئی ناپلئون و ملکه فرانسه) در مسیر بازگشایی کانال سوئز در سال 1969 از این کاخ دیدن کرد و بعدها پنجره ای مشابه پنجره این کاخ، در کاخ خود ساخت.

مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این کاخ تاریخی دیدن کنند.

 

این کاخ به سبک معماری امپراطوری دوم ساخته شده و منظره کاخ از سمت تنگه بسفر جذابیت بیشتری دارد و زیبایی قسمت هایی از آن بیشتر نمایان است.یکی از جذاب ترین اتاق های این کاخ، هال پذیرایی آن است که دارای حوض و فواره می باشد.استفاده جریان آب به دلیل صدای خوشایند آن و خنک کردن محیط، در خانه های عثمانی رایج بوده است.برای عایق کردن سقف این کاخ از نی های حصیری مصری استفاده شده است .مسافران تور استانبول می توانند در طی اقامت خود در استانبول از این کاخ زیبا دیدن کنند.

کاخ بیلربی استانبول

نمای کاخ بیلربی استانبول از تنگه بسفر

کاخ بیلربی استانبول

داخل کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول

اتاق شاه در کاخ بیلربی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مینا استانبول

هتل 4 ستاره مینا در قلب منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی آتاترک 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل 46 اتاق دارد که اتاقها مجهز به امکانات تلویزیون، وای فای رایگان و ... هستند. تراس هتل چشم انداز زایبایی از دریای مرمر دارد و غذاهای مخصوص بین المللی و سنتی در رستوران این هتل سرو می شود. کارکنان این هتل اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های توریستی این شهر در اختیار مسافران تور استانبول دی 94قرار می دهند. هتل در چند قدمی جاذبه های توریستی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار بزرگ قرار دارد.

آدرس: Pierre Loti Avenue Dostluk Yurdu Street No:6 Sultanahmet, Fatih, 34400 Istanbul, Turkey

امکانات هتل مینا استانبول

تراس، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، وای فای رایگان، آسانسور، اتاق خانوادگی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه.

 

 

هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول

 اتاق هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول

رستوران هتل مینا استانبول

 

هتل سوادیه استانبول

هتل 4 ستاره سوادیه (Suadiye) در قسمت آسیایی استانبول در کنار دریای مرمر قرار دارد. هتل 155 اتاق دارد که مجهز به امکانات سیستم تهویه، مینی بار، وای فای رایگان و ... هستند. در این هتل هر روز صبح صبحانه بوفه سرو می شود و مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه ای مفصل پر انرژی آغاز کنند و همچنین مسافران می توانند ناهار و شام را یا در فضای بسته و یا در فضای باز روی تراس با چشم انداز دریا و جزایر پرینسس میل کنند. در کافه هتل موزیک زنده، هفته ای سه بار نواخته می شود. خیابان بغداد با مغازه ها، رستوران ها و کافه های معروف خود در جند قدمی هتل قرار دارد. این هتل پارکینگ خصوصی دارد و کارکنان خدمات گردشگری آن می توانند اطلاعات مفیدی را درباره اماکن گردشگری استانبول و کرایه اتومبیل در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94قرار دهند. فاصله هتل تا فرودگاه صبیحا 30/6 کیلومتر است.

آدرس: Bagdat Caddesi Plajyolu Sokak No:25 Suadiye, Kadikoy, 34740 Istanbul, Turkey

امکانات هتل سوادیه استانبول

 باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس (رایگان)، خانه داری روزانه(روزانه)، اتاق جلسه، مرکز بیزنس(رایگان)، فکس،کپی، روزنامه(رایگان)،اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه استانبول

اتاق هتل سوادیه استانبول

هتل سوادیه استانبول

رستوران هتل سوادیه استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و متناسب برای مسافرین تور استانبول آذر 94 است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور استانبول آذر 94 میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , شیک ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل پوینت استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر و بسیار مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , هتل سورملی استانبول , هتل پوینت استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل شانگری لا بسفر استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

هتلی 5 ستاره است که در منطقه توپکاپی  واقع شده و فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر میباشد.این هتل دارای 250 اتاق میباشد.اتاقهای هتل 2 تخته میباشد و شامل سوییت و اتاق خانوادگی نیز میباشد.اتاقها شامل تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، ماهواره ، مینی بار ، حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع میباشد.از امکانات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به جكوزي ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي ، فضاي سبز،پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد،گشت درون شهري و برون شهري ،  تاكسي سرويس لاندري

سالن ورزشي ،صندوق امانات اختصاصي ، فروشگاه و غرفه ،ترانسفر رايگان فرودگاه ،گيم نت ،چايخانه سنتي ،چايخانه در بام هتل ،زمين تنيس بيليارد و ... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , هتل شانگری لا بسفر , هتل بارسلو ارسین توپکاپی , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 Atakoy Hotel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شرایتون از هتل های 5 ستاره استانبول است.و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است.این هتل از چشم انداز خیره کننده دریای مرمره برخوردار است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، بازی تنیس ، باشگاه ورزشی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ درمانی ، تنیس ، رستوران با غذاهای بومی ، تریا را ارائه میدهد. مراکز تجاری گالریا و کاروس ، در نزدیکی هتل میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل جزء هتل های 5 ستاره میباشد.این هتل شامل 63 اتاق مجهز میباشد. هتل موقعیت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای خدماتی همچون نگهداری از اطفال ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، خانه داری اشاره کرد.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شامل امکاناتی از قبیل رستوران ، روزنامه ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، باغ ، تهویه ، بار ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار میباشد...در صورت درخواست مسافرين تور لحظه آخری استانبول ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول , هتل شرایتون استانبول , هتل اترنو استانبول , بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

خیابان استقلال در استانبول 

خیابان استقلال در استانبول 

 

معروف ترین خیابان ترکیه خیابان استقلال در تور استانبول پاییز 94 است که در منطقه Beyoglu، در سمت اروپایی شهر واقع شده است و به طول 3 کیلومتر از میدان تقسیم استانبول شروع می شود و دو طرف آن مملو از کافه، رستوران، بوتیک های خوش آ ب و رنگ و مراکز خرید است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. انتهای خیابان هم حال و هوای دلچسبی دارد. مغازه هایی که سازهای قدیمی می فروشند، نقاشانی که آثارشان را حراج می کنند و لباس های دست دوز رنگارنگ در این خیابان به چشم می خورد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. خیابان استقلال استانبول بهترین جا برای خرید هم زمان با پیاده روی،گردش و خوش گذرانی است به همین دلیل آخر هفته ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می کنند.بهترین بازارهای پارچه در ترکیه در خیابان استقلال استانبول ، خیابان جمهوریت و خیابان روملی پیدا می‌شوند. مسافرین تور استانبول آبان 94 سراغ جدیدترین مدل‌های لباس، کیف، کفش و جواهرات را از مغازه‌های همین خیابان‌ها میتوانند بگیرند. به خصوص خیابان استقلال که پر است از برندهای خوش کیفیت اروپایی و ترک که اغلبشان یک بخش حراجی از پوشاک فصل‌های گذشته دارند.در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید

 

 


 
مطالب مرتبط:
خیابان استقلال در استانبول
تور استانبول پاییز 94
تور استانبول آبان 94 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,مراکز خرید ارزان استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال برای تور استانبول از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال برای مسافران تور استانبول پاییز 94 تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول پاییز 94 می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک سیتی یک هتل نوساز است که درسال 2008 ساخته شده. عناصر معماری عثمانی در آن با مدرنیته ترکیب شده و به خصوص آن را به بیزنس‌من‌ها و تجار توصیه می‌کنیم. سرویسی که هتل در خصوص برگزاری امکانات برگزاری کنفرانس و جلیات اداری و کاری در اختیار مسافران تور استانبول پاییز 94 می‌گذارد در نوع خود بهترین است ، ضمن این‌که هتل 181 اتاق مجهز به تهویه‌ی مطبوع دارد. رسپشن بیست و چهار ساعته و صرافی، آسانسور و رستوران از دیگر امکانات هتل هستند. با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از اینترنت و خشکشویی و ... هم به مسافر تور استانبول پاییز 94 داده می‌شود. همچنین هتل پارکینگ هم دارد. تایتانیک سیتی درست وسط میدان تقسیم واقع شده و تفاوت فرهنگی و تاریخی ِ موجود در استانبول به خوبی در آن نمایان است. دیدنی‌هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی این هتل‌اند. مسافرانی که در تور استانبول پاییز 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است. در تور استانبول پاییز 94 از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 مطالب مرتبط:
هتل اتمان امپریال استانبول
هتل تایتانیک سیتی استانبول
 تور استانبول پاییز 94
تور استانبول آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول,هتل های ارزان استانبول,هتل های مجلل استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

این پارک یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک های استانبول آبان 94 می باشد که در منطقه باغچه شهیر استانبول قرار گرفته است . 

پارک آبی دلفین استانبول

در پارک آبی دلفین استانبول آبان 94 پارک انواعی از استخرهای بزرگ و کوچک , استخر کودکان , انواع سرسره های آبی و ... وجود دارد . در این پارک 11 دلفین ، 3 فوک و 4 کوسه در حوضچه های آن به چشم میخورد . در این پارک زیبا دلفینی به نام یونس نگهداری می شود که مسافران تور استانبول آبان 94 می توانند ضمن استفاده از این پارک به تماشای حرکات زیبای این دلفین بنشینند . همچنین در این پارک رستوران ها و کافه هایی جهت استراحت صرف غذا برای بازدیدکنندگان وجود دارد .

پارک آبی دلفین استانبول

مسافرین محترم تور استانبول 94 می توانند همه روزه از ساعت 14 به تماشای حرکات زیبای این دلفین ها بنشینند .


 

 کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول 94 در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول 94 در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول 94 با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول 94 بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول آبان 94 باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی استانبول , دیدنیهای استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل رامادا پلازا تور لحظه آخری استانبول هتلی 5 ستاره در شهر تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل لارس پارک استانبول

این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر تور لحظه آخری استانبول قرارد دارد و حدود ۵ دقیقه با مرکز شهر و مرکز تفریحی میدان تکسیم فاصله دارد . محیط هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده است و دارای یک باغ زیباست که در زمستان هم سبز است شما میتوانید در باغ زیبای این استراحت کنید و از غذا ها و نوشیدنی های موجود در این باغ لذت ببرید .

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک استانبول

از امکانات رفاهی این هتل می توان به : ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده اشاره کرد . همچنین ارائه خدمات نگهداری از اطفال نیز در این هتل وجود دارد . این هتل تور لحظه آخری استانبول همچنین دارای یک صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز و یک آرایشگاه مجهز نیز می باشد . امکانات ورزشی این هتل شامل : سالن بدنسازس و وان آب داغ می باشد . این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای خالی از حساسیت می باشد.

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند بهترین برنامه گردشی را نیز از هتل دریافت کرده تا راحت تر از بهترین مناطق تور لحظه آخری استانبول دیدن کنند .

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , جدیدترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل پوینت استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل پوینت تور لحظه آخری استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در تور لحظه آخری استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل پارک اتومان استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل پارک اتومان تور لحظه آخری استانبول هتلی پنج ستاره است.این هتل دارای 38 اتاق پاکیزه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد و بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشد.پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام میشود.در این هتل نیز میتوانید تبادل خدمات ارز را به سهولت انجام دهید.از امکانات و خدمات این هتل میتوان به سونا ، جکوزی ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس ، کپی ، سالن ورزش ، زمین تنیس و بیلیارد ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، گشت درون شهری و برون شهری ، تاکسی سرویس ، فروشپاه و غرفه و ... . خدمات گردش خود را از ما بخواهید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 هتل آوانتگارد استانبول

هتل آوانتگارد استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل آوانتگارد تور لحظه آخری استانبول هتلی پنج ستاره است که واقع در شهر توریستی بسیکتاش میباشد.دسترسی این هتل به  نقاط تجاری و جاذبه های گردشگری استانبول وایستگاه مترو یکی از ویژگی های جالب این هتل میباشد.

هتل آوانتگارد تور لحظه آخری استانبول دارای 84 اتاق میباشد .از خدماتی که در اتاق ها ارائه میشود میتوان به تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، چای ساز و قهوه جوش ، گاو صندوق ، کلید الکترونیکی  و وای فای رایگان  اشاره کرد.از خدمات هتل میتوان به استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، سونا ،صرافی ، فروشگاه ، کافی شاپ ،  آرایشگاه ، مرکز سلامت و تناسب اندام  و خدمات ماساژ ، سولاریوم ، جکوزی ، پذیرش 24 ساعته  میتوان اشاره کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های شیک استانبول , جدیدترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل شانگری لا بسفر استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شانگری لا بسفر تور لحظه آخری استانبول از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر تور لحظه آخری استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب تور لحظه آخری استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های تور لحظه آخری استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل گرین پارک مرتر  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل گرین پارک مرتر هتلی 5 ستاره و بسیار لوکس تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل در مرکز کانون مد و نساجی شهر قرار گرفته و جایگاه بالایی از لحاظ جغرافیایی دارد به این دلیل  که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است . هتل گرین پارک مرتر در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع میباشد.

ساختمان هتل گرین پارک مرتر تور لحظه آخری استانبول بسیار مدرن میباشد و دارای 173 اتاق استاندارد و منحصر به فرد میباشد.این هتل دارای امکاناتی هچون ماساژ ، استخر روباز و سرپوشیده ، حمام ترکی و بخار ، سونا و جکوزی ، سولاریوم ، سالن ورزشی و پیشرفته ، میز پینگ پنگ ، اینترنت پر سرعت و رایگان ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، رستورانهایی با فضای باشکوه ، تاکسی سرویس و ... میباشد. اقامت در این هتل اقامتی بی عیب و نقص میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتلی 5 ستاره است که در منطقه توپکاپی تور لحظه آخری استانبول و فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر میباشد.این هتل دارای 250 اتاق میباشد.اتاقهای هتل 2 تخته میباشد و شامل سوییت و اتاق خانوادگی یز میباشد.اتاقها شامل تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، ماهواره ، مینی بار ، حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع میباشد.از امکانات هتل میتوان به جكوزي ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي ، فضاي سبز،پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد،گشت درون شهري و برون شهري ،  تاكسي سرويس لاندري

سالن ورزشي ،صندوق امانات اختصاصي ، فروشگاه و غرفه ،ترانسفر رايگان فرودگاه ،گيم نت ،چايخانه سنتي ،چايخانه در بام هتل ،زمين تنيس بيليارد و ... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , شیک ترین هتل های استانبول , جدیدترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مارتی استانبول

هتل 5 ستاره مارتی دارای 11 طبقه و 270 اتاق در منطقه تکسیم استانبول تور ترکیه آبان 94 قرار واقع شده است . این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد تور ترکیه آبان 94 و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد. تور ترکیه آبان 94 از امکانات اتاق های این هتل که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است تور ترکیه آبان 94 می توان به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی اشاره نمود. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل اقامت راحت و لذت بخشی داشته باشند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول , ارزان ترین هتل های استانبول , هتل های استانبول ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل لارس پارک ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول   تور ترکیه آبان 94 در منطقه تکسیم واقع شده است. این هتل تنها پنج دقیقه با مرکز خرید و میدان تکسیم استانبول فاصله دارد تور ترکیه آبان 94 از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه به شمار می رود. طراحی هتل به سبکی خاص و بسیار شیک و مجلل می باشد.

تور ترکیه آبان 94 همچنین دارای یک  باغ بسیار زیباست که حتی در فصل زمستان هم سبز به نظر می رسد. میهمانان تور ترکیه می توانند در این باغ زیبا به استراحت بپردازند و از انواع غذا ها و نوشیدنی های مستقر در این محوطه لذت ببرند. تور ترکیه آبان 94 این هتل حتی به فکر ملاقات ها و مسائل کاری مسافران تور ترکیه نیز بوده و بدین منظور  فضایی 900 متر مربعی برای انجام چنین فعالیت هایی برای شما ایجاد نموده است. بعد از انجام کار و تفریحات ، غذاهای رستوران های ترکی یا ایتالیایی و نوشیدنی های مناسب تور ترکیه مهر 94 در کنار استخر انتظار شما را می کشد.

از امکانات هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه می توان به سالن بدن سازی بسیار مجهز ، سونا ، حمام های ترکی ، چشمه آب معدنی ، ماساژ ، استخر  ،اینترنت رایگان مرکز خدمات زیبایی ، آرایشگاه مجهز و ... برای میهمانان تور ترکیه اشاره نمود.

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارس پارک استانبول ترکیه , هتل های استانبول ترکیه , ارزان ترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول از جذابترین مراکز خرید دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد در سال 1994 در ماه مارس تاسیس شد که از شلوغترین مراکز خرید استانبول می باشد ، مرکز خرید آک استانبول دارای  32 کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. مرکز خرید آک استانبول در ناحیه اتیلر استانبول با مساحت 180 هزار متر مربع در فضایی سرپوشیده تاسیس شده است. در مرکز خرید آک استانبول دو آسانسور پانارومیک و  پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای آسایش و رفاه عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول در اکثر روزها در ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان و خریداران باز می باشد و آماده ارائه خدمات می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 مرکز خرید آک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول ، اماکن دیدنی استانبول ، اماکن گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مسجد سلطان احمد استانبول

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد تور استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته تور استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.


 

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه تور استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول ، دیدنیهای استانبول ،جاهای دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد