نوشته شده توسط : fariba ardam

مجموعه کلیساهای گوا هند

مجموعه کلیساهای گوا هند


از مهمترین کلیساهای تور هند آبان 94 می توان به کلیساهای سنت فرانسیس,سنت آگوستین,کلیسای جامع گوا, سنت مونیکا و ... نام برد که مجموعه آنها در سال 1986 در مجموعه آثار یونسکو ثبت شد.این کلیساها هر کدام در جای متفاوتی از شهر قرار دارند و آدرس آنها متفاوت می باشد.


بازارهای بمبئی هند

بازارهای بمبئی هند

علاوه بر بازار تاریخی کرافت مارکت در شهر بمبئی تور هند آبان 94 بازارهای متعددی وجود دارد که اغلب به فروش منسوجات,پوشاک,صنایع دستی,مصنوعات و زیورآلات طلا و نقره و غیره در این شهر بزرگ,پرجمعیت و پر رونق اشتغال دارند.مانند بهیندی بازار,بازار کُلابه و بازار بندیرا. شهر بمبئی تور هند آبان 94 به عطر "دهن العود"،"عود","صندل","مسک"و "عنبر" معروف است همچنین انبوه بازارهای مدرن و فروشگاه‌های برندهای مشهور جهانی در این شهر به فراوانی یافت می‌شوند.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید هند , بازارهای خرید هند , اماکن خرید هند , بازدید از هند ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

معرفی هند

معرفی هند

کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است و محلی برای جذب مسافرین تور هند میباشد.. هند از شمال باختری با پاکستان؛ از شمال با چین، بوتان، نپال و تبت؛ و از شمال خاوری با برمه و بنگلادش همسایه‌است. همچنین هند از باختر با دریای عرب، از خاور با خلیج بنگال، و از جنوب نیز با اقیانوس هند مرز آبی دارد.كوههاي هيماليا شبه قارة هند را از باقي آسيا جدا مي‏سازد. 
حكومت هند جمهوري فدرال است كه هر كدام از 25 ايالت آن مجلس مقننة خود را دارد.
پارلمان فدرال داراي دو مجلس است.

 


 

آب و هوای هند

آب و هوای هند


هند آب و هوای متنوعی دارد و از کوهستان‌های همیشه پوشیده از برف هیمالیا تا منطقه حاره و گرمسیری میانه و جنوب و کویر خشک غرب این کشور را دربر می‌گیرد.مسافرین تور هند باید در مورد آب و هوای هندوستان اطلاعات داشته باشند.آب و هوا در فصلهای مختلف هند: سرد وخشک از ماه دسامبر تا فوریه، گرم و خشک از ماه مارس تا مه، فصل بارش از ماه ژوئن تا سپتامبر و معتدل در ماههای اکتبر و نوامبر است. به طور میانگین ۱۰۰۰ تا۱۵۰۰ میلمتر باران در سال، تقریباً سراسر هند را دربر می‌گیرد که این مقدار به ۲۵۰۰ میلیمتر در سواحل و ناحیه شمال شرقی هند می‌رسد. میانگین بارندگی سالانه در بنگال غربی به بیش از ۱۱هزار میلیمتر در سال می‌رسد.

دهلی دومین کلانشهر بزرگ هند است و دهلی نو، پایتخت هند، نیز بخشی از این کلانشهر است. آب و هوای هندوستان به دلیل شرایط آب و هوای خاص برای ایرانی ها و مسافرین تور هند در نیمه دوم سال میلادی مطبوع است. آب و هوای دهلی به تناسب سایر مناطق هندوستان به ‌داشتن هوای متنوع مشهور است. از طرفی گرما و خشکی بیابان‌های راجستان را دارد و از طرفی سرمای هیمالیا.به‌طور کلی آب و هوایی دهلی نو دارای سه فصل است: ۱- فصل باران‌های موسمی یا مانسون از اول ماه جون به مدت ۴ تا ۵ ماه. ۲- فصل سرما از اول ماه نوامبر به مدت ۴ ماه و فصل گرما از اواسط ماه مارچ به مدت ۳ ماه. آب و هوای دهلی در بهار گرم و مرطوب است و باید از کولر گازی استفاده کرد. در طول زمستان نیز حداقل برای ۳ ماه نیاز به استفاده از بخاری احساس می‌شود.

 


 

ادیان هند

ادیان هند

هند سرزمین هزار ادیان و دموکراسی ترین کشور جهان، یکی از دیدنی ترین مناطق این کره خاکی است و سالانه مسافرین تور هند بسیاری را جذب میکند که عموما آن را کشور هفتاد و دو ملت می خوانند . تعدد ادیان و مذاهب اقوام و فرهنگ ها، این کشور را در جهان بی نظیر کرده است . ادیان هند، ریشه های تاریخی عمیقی دارند، که هندیان معاصر این ریشه ها را به ذهن سپرده اند.هندوئیسم، اسلام، جینیسم، بودائیسم، مسیحیت و آیین سیک، ادیان اصلی در کشور هند هستند . هند اگرچه زادگاه آئین بودا بوده، اما جمعیت بودائیان هند در حال حاضر تنها حدود ۰٫۸٪ برآورد می‌شود.
حدود ۸۰٫۵٪ مردم هند پیرو آئین‌های هندو بیش از ۲٫۳٪ مسیحی و ۱٫۹٪ سیک هستند علاوه‌ بر آن پیروان آیین جینیسم۰٫۸٪ و مجموع پیروان دین زرتشتی، یهودی، بهایی و بقیه مذاهب ۰٫۴٪ می‌باشد. با این وجود هند بزرگ‌ترین اجتماع فرقه احمدیه و مذاهب ایرانی بهائی و زرتشتی در سراسر جهان است. حدود ۱۳٫۴٪ از مردم هند مسلمان هستند و این جذابیت زیادی برای مسافرین تور هند دارد. که بیشتر در دهلی نو، بنگال غربی و نواحی شمال غربی کشور زندگی می‌کنند و در کشمیر بیشتر جمعیت را تشکیل داده‌اند. به این ترتیب هند پس از اندونزی و پاکستان پرشمارترین جمعیت مسلمان جهان را داراست.
ازمهمترین اقلیت‌های دینی هند زرتشتیان، هستند که به پارسی معروفند و طی بیش از پنج سده اولیه حمله اعراب به ایران، از ایران به هند مهاجرت کرده‌اند و بیشتر در مناطق مختلف گجرات و مهاراشترا به مرکزیت بمبئی اقامت دارند. اگر چه جمعیت آنان کمتر از۲۰۰ هزار نفر است، اما نزدیک به ۱۷ ٪ اقتصاد هند را در دست دارند. شرکت‌های بزرگی مانند: «تاتا» و «گودریج»، متعلق به زرتشتیان است.



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای هند ، جاذبه های گردشگری هند ، مکانهای دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازارهای بمبئی هند

بازارهای بمبئی هند

علاوه بر بازار تاریخی کرافت مارکت در شهر بمبئی بازارهای متعددی وجود دارد که اغلب به فروش منسوجات,پوشاک,صنایع دستی,مصنوعات و زیورآلات طلا و نقره و غیره در این شهر بزرگ,پرجمعیت و پر رونق اشتغال دارندو مسافرین تور هند میتوانند از آن دیدن نمایند.مانند بهیندی بازار,بازار کُلابه و بازار بندیرا. شهر بمبئی به عطر "دهن العود"،"عود","صندل","مسک"و "عنبر" معروف است همچنین انبوه بازارهای مدرن و فروشگاه‌های برندهای مشهور جهانی در این شهر به فراوانی یافت می‌شوند.

 


 

قلعه سرخ هند

 قلعه سرخ هند

این قلعه یکی از بزرگترین مراکز گردشگری در شهر دهلی پایتخت هندوستان میباشد.در زبان هندی لال به معنی سرخ میباشد که به دلیل استفاده از سنگ‌های سرخ در ساخت آن به این نام خوانده می‌شودکه مسافرین تور هند میتوانند از آن دیدن نمایند.. این قلعه به دستور شاه جهان پادشاه پنجم گورکانی در زمانی که پایتخت خود را از آگرا به دهلی تغییر داد ساخته شد.ساخت این بنا به مدت 9سال طول کشید.این بنا در جوار رود یامونا واقع شده و به شکل یک هشت ضلعی نامرتب که به وسیله دیواری از سنگ های سرخ احاطه شده است ساخته شده است.این بنا از اجزای مختلفی تشکیل شده است از جمله دروازه لاهور که نامش از شهر لاهور پاکستان گرفته شده است , دروازه دهلی که به سمت دهلی قدیم میباشد, بخش زنانه یا خاص , دیوان عام و خاص که محل اختصاصی اقامت شاه بوده , باغ حیات وحش , مسجد مروارید که از مرمر سفید ساخته شده و در ساخت آنها از معماری اسلامی الهام گرفته شده استو مسافرین تور هند میتوانند از آن دیدن نمایند. .در جای جای قصر می‌توانید نوشته‌هایی به زبان فارسی را مشاهده کنید که البته متاسفانه بخش زیادی از این کتیبه‌ها تخریب شده‌اند.هرسال در 15 آگوست که روز استقلال هند از انگلستان است، نخست وزیر هند پرچم ملی کشور را بر فراز این قلعه بالا برده و سخنرانی می‌کند.این بنا بطور کلی دارای 254 هکتار مساحت بوده و دیوارهای دفاعی آن حدود 2.4 کیلومتر طول دارند. این دیوارها در بخش منتهی به رودخانه 18 متر و در بخشی که به سمت شهر است، 33 متر ارتفاع داشته و نقش مهمی در دفاع از مجموعه داشته‌اند.قلعه سرخ در سال 2007 در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان اثر معماری مشترک تمدن‌های هندو، ایرانی، اسلامی و تیموریان ثبت شده و نقش مهمی را در فضای سیاسی اجتماعی و تاریخی شهر دهلی داراست که مسافرین تورهند میتوانند از آن دیدن نمایند. دیدار از این بنای باشکوه در برنامه اصلی اغلب گردشگران خارجی وارد شده به هند است.

 

 قلعه سرخ هند

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی هند ، جاهای دیدنی هند ، دیدنیهای هند ، جاذبه های گردشگری هند ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند

هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاون دهلی نو هند خدماتی از قبیل :  اخانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , ترانسفر فرودگاه , لباسشویی, خشکشویی ,آرایشگاه , صرافی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , دستگاه خودپرداز , خدمات تهیه بلیط , کرایه اتومبیل , امکانات اتاق  VIP را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل هند امکاناتی مثل  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم را دارا می باشد.

 


 

هتل دی سوریا دهلی نو هند

هتل دی سوریا دهلی نو هند

هتل دی سوریا امکاناتی برای مسافرین تور هند از قبیل :  ارائه خدمات نگهداری از اطفال ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) را دارا  می باشد.هتل داراي 253 اتاق است.هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد و 1 صرافي به خود می بالد.


هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

هتل دی مترپلیتان دهلی نو هند

هتل دی مترپلیتان خدماتی از قبیل :  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا سوغات , خدمات کفش و واکس , بسته های نهار , فکس و کپی , امکانات اتاق VIP  را به میهمانان خود ارضه می دارد.

همچنین این هتل امکاناتی مثل  ماساژ , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم را برای مسافرین تور هند دارا می باشد.

 


هتل دی کلاریجیس دهلی نو هند

هتل دی کلاریجیس دهلی نو هند

هتل دی کلاریجیس  در شهر دهلی نو واقع شده است. سه  کیلومتر تا مرکز شهر و هیجده  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل : ماساژ , جکوزی , مرکز سلامت و آبگرم , استخر سر پوشیده , استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب هند ، بهترین هتل های هند ، ارزانترین هتل های هند ، شیک ترین هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد